Wij zijn blij met iedereen die onze activiteiten wil ondersteunen. Of door lid te worden of door een van onze sponsors te worden.

Lidmaatschap

Ben je maatschappelijk betrokken en zet je je talenten graag in voor je omgeving? Dan is de Lionsclub misschien iets voor jou! Het geeft veel voldoening om iets te doen voor bijvoorbeeld gehandicapten, jeugd, ouderen en anderen in onze directe omgeving die onze hulp goed kunnen gebruiken.
Van iedere Lion wordt een actieve inzet verwacht om de onze activiteiten tot een succes te maken. Je krijgt er veel voor terug: energie, voldoening, persoonlijke ontwikkeling, vrienden voor het leven. En bijeenkomsten en acties waarin wij ook plezier en sfeer belangrijk vinden.
Op dit moment zijn wij een groep van 20 leden. Onze bijeenkomsten zijn op de eerste en derde dinsdag van de maand in het Herenhuis te Geldrop.
Heb je interesse om lid te worden van onze Lionsclub? Meldt dan je interesse via het contactformulier onder “Contact”. Dan nemen wij contact met je op en kunnen we jouw en onze verwachtingen met elkaar bespreken.
Voorafgaand aan het lidmaatschap is een “snuffelperiode” gebruikelijk waarin je alvast eens kan meelopen om je een beter beeld van de onze club vormen en met de andere leden van onze club kunt kennismaken.