Op 12 juni 2022 is er een lunch geweest in het Antoniushuis in de Stationsstraat voor ouderen met een beperkt netwerk. Het Antoniushuis in Geldrop werd belangeloos ter beschikking gesteld door de Nicasiusparochie.

Voor de organisatie van deze lunch hebben de Lions en de Vincentiusvereniging de handen ineen geslagen en werden geassisteerd door de Geldropse Gilden St Catharina en Barbara en St Joris Zesgehuchten. De organisatie verliep geheel in eigen beheer en volgens het draaiboek. Zo waren tijdig de juiste boodschappen in huis, de ruimte netjes ingericht, de maaltijden gereed en de deelnemers opgehaald. De bediening was als in een restaurant.

Het thema was ontmoeting.

De deelnemers waren vanuit de aangeschreven Geldropse en Mierlose maatschappelijke organisaties aangemeld. Er kwamen meer dan 40 aanmeldingen.

Het werd een gezellige interactieve lunch , waarbij de door de Lions ontworpen quiz over Geldrop/Mierlo nog meer onderlinge verbondenheid en leuke kennis opleverde.

Al met al een mooi geslaagd project. De deelnemers vonden het een geslaagde middag en gaven ons mee , dat ze hoopten op een herhaling in 2023.